Saya pernah menulis entry menyelami akan rasa hati ibu yang lahirkan anak tidak sah taraf..lahir buang atau bunuh!

saya kata mereka terpaksa….kerana dosa lampau…jika anak dibiarkan hidup akan jadi macam mereka baik bunuh dari bela membesar…walaupun bunuh itu besar dosanya…..

kenapa tiba-tiba saya marah sangat kepada Hanim???

kalau media massa menipu maka saya juga tertipu..namun takkan dalam banyak banyak tu semuanya salah belaka??

dalam tak berapa faham statement yang berputar belit..saya tetap katakan di sini punca utama adalah HANIM..

walau ada yang kata itu sudah takdir(??)

salah takdir pula kah??

mengapa kita mengaibkan??

saya boleh lagi terima akan penzina yang bunuh anak selepas dilahirkan tetapi saya sungguh tak tahu nak respon jika seorang wanita bersuami..beranak…boleh berzina sampai hadirnya anak tanpa nikah..sampai berlakunya pembunuhan anak yang sudah 3 tahun hidup di muka bumi…

kenapa bunuh setelah dia 3 tahun??mengapa tak bunuh saja 3 tahun yang lalu??

sebagai ibu yang ada anak…

sebagai ibu yang ada anak yang WARAS..lazim dan patut sangatlah merasa MARAH atas kes begini..

ini bukan kes pertama anak dibunuh oleh kekasih ibu(baca pun rasa geli geleman)

kalau saya.kekasih ibu anak saya adalah bapa anak saya….

itu lain kisah

bukan nak hina bukan nak keji tetapi…

mengapa tiada sesalan??

mengapa banyak sangat cerita berbelit??

kalau dah 6 tahun suami tinggal dah boleh minta cerai

dah boleh bebas..menikah saja dengan orang lain..

jika suami dipenjara tahun 2006 mengapa hubungan dengan lelaki lain bermula 2004???

pening pening

ini MASALAH NEGARA!!!

memang tak adil kita yang tak tau hujung pangkal ni nak mengata si Hanim tuh tetapi…tapi yaa….kalau sat itu sat ini belit belit..kalau media sengaja marahkan media..ke minta media terbakar ka…

tapi saya berpendapat Cik Hanim tu tak boleh kita ‘manjakan’ lagi!

hukum saja…

erkkk..kasihan??kasihan sebab dia diduga???

so salah dugaan pula???

siapa duga??

kenapa diduga??

apa tujuan??

macam macam pandangan akan hal ini

pada musim anak hilang kes Yin..kes Sharlini kes macam macam dulu ada juga macam macam pendapat tapi lama-lama dia saja..

timbul kes bafru pakat la pong pang pong pang semula…

kesian la kesian la…

lagi saya keliru…

eh….saya marah Mat tu juga..tak acilahkan marah hanim

bukan hanim bunuh pun kan…

erkkkk

Related Posts with Thumbnails