Agak-agak saya nak cakap bab gugurkan apa??

suspen..suspen..gugur talak>>>no!

gugur durian kerana dah masak/matang

gugur kandungan lagi tak ada kaitan

cara menggugurkan lemak berlebihan dalam badan

SIT UP

awat susah sangat saya nak menten rajin????????

makin buncit laaaaaaaaaaaaaa

Jogging or cycling…

kkenapa susah sangat nak kekal berterusan rajin

ohh basikal kayuh tak jalan jalan kat rumah ni kan kalau anak saya tidur saja saya boleh kayuh sebab dia kata itu ‘XCC’ dia yang punya

sesungguhnya saya rindu sangat zaman kuat bersukan dahulu kala..bukan takat bersuka pokok asam jawa depan  pondok tetamu  asrama tu pun aku ragaih.ragas/panjat dengan selambanya!

sedapnya makan asam jawa muda di atas pokok asam jawa sambil baling setangkai dua kepada kawan-kawan kat bawah pokok…

Nampak boyfren aka ketua pelajar sekolah dari jauh terjun cepat cepat…

hihihihihi

Related Posts with Thumbnails