how do you pronoun this word?

TISSUE…

tisu??tissyu???

kalau dalam BM..tisu…kalau english???

tis-sue or tissyu??

Tak kisah la apa jua…ikut suka lidah masing masing

mana mana pun betulll…

anda ikut Amrican ka ikut British…

Aku ni kan..kononnya nak environmental friendly la

maka…aku telah menggugurkan talak ke atas badget tisu bulanan….

habis tu???

lap kat langsir laaa

kang senang!

hahahahhahahaha

katakan tidak kepada pencemaran….

katakan ya kepada sapu tangan ataupun kain lap…buatan sendiri

tak buat apa pun kecuali…

potong dan jahit tepi!!

aku guna kain FLANNEL

hahahahahaaaaaa

kain kapas maa

lembutttt

dapatlah 40 helai….24 keping dua lapis 16 keping single lapis..selapis…

kalau semeter dapat la 8 keping yang jenis 2 lapis  ataupun 16 keping yang selapis…

ala tisu pakai buang tu pun nipis melayang layang juga kan…

ok la tu..janji reusable…

tayang la ya

macam biasa senget itu seni sejati!!

sapu tgn sesuai digunakan untuk

lap tangan

lap bibir mulut

lap muka

sapu peluh

sapu hinguss..kakakakakakkaa

apa kegunaan tisu muka/lap tangan kotak tu???opsss..jangan risau perbezaan corak adalah menunjukkan perbezaan penggunaan….yang selapis tu nak buh atas meja makan….

maka aku punya sapu tangan ni pun sama malahan lebih…

dahsyat dahsyat…

tanyang lagi

gunung sapu tangan yang dilipat…40 helai maaaa

Nak tempah??ke nak beli??kakakakkakakakakakakakak

ada berani mau deal???

Related Posts with Thumbnails