Malam tadi saya naikkan status gini…ala ala nak buat suprise la kononnn…anak dan suami pun dag lena masa tuuu

kain

Agak-agaklah kan…chewaahhh..macam le tajuk dah tak menunjukkan kejadian..cehh

Maka, terhasillah beg kasut buat anak aku…

beg kasut anak saya

jahit ka senget ka..ada aku kesah???saya jahit maa..saya tetap ngaku cantik..

selain itu saya buat beg lain juga..design sama jugaa..sama sajaaaa

Cuma satu layer..tak de lining macam beg kasut akif

beg mcm2

buat beg beli barang kat pasar pun boleh hahahahahhahahah

buat beg bento pun okay!

Nak???kihkihkihkih

 

Topik lain

Pagi tadi untuk brunch..saya masak…

baked meatball lagi hahaha

ngaaapp

Garing la plakkk..kihkihkih..tapi sedap ooo……

Related Posts with Thumbnails