Tupperware and me… Aku memang tak boleh la dengan tupperware ni. Bikin jiwa kacau…Tak tau la nak kata lagu mana..stress kahkahkahkahIdak leeeeGurau jeeeeSaya suka tupperwareNasib ‘baik’ la rumah kecil maka kalau nak beli tu fikir 377kali…

Fikir ruang nak letak harharharhar…Tak ada ruang la.
OK terkini…ehhhTupperware ni dah lama aku beli tapi hari ii rasa nak promote…ehhh aku bukan jual yaa…promote je kahkahkahkahnama tupperware ni tak tau flexible?flexi?? tak ingat


Aku selalu bawa tupperware ni kat dalam beg aku…ya la diakan boleh ‘lipat’…Jimat ruang

Haaa macam ni rupanya kalau berada di dalam beg saya!


Selalu kalau nak tapau kita keluarkan dan taraaa gitu…tak perlu polisterin container tu..apa orang panggil??

Related Posts with Thumbnails