Nyamuk
Seksa sungguh kalau diserang oleh nyamuk
Dah macam-macam usaha..akhirnya kami guna cara ini..

image

Limau nipis dan bunga cengkih..
Potong rentas buah limau nipis dan cucuk bunga cengkih di isinya
Geli kan??hahaha..baunya memang seakan-akan bau ubat halau nyamuk/pokok halau nyamuk..

image

Aku letak kat kawasan mesin basuh dan penyidai..setakat ini positif!
Limau nipis dan bunga cengkih aku beli kat Giant.tu pun nak bagi tau..hahaha
Aku tak suka racun penyembur ..shelltox ridsect bla bla… tu..sesak nafas wooo!tak bagus untuk alam juga!
Kan?

Related Posts with Thumbnails