Salam

Nak tau dak apakah keistimewaan #tudung #bawal #mirabelle?

Siapa nak tau sila angkat kening hahaha?

Okayy..okayyy

Keistimewaannya adalah

# bidang 45 plus boleh dilaraskan labuh mengikut kesesuaian gaya si pemakai.

# Tidak panas  walaupun cuaca panas terik berdeting. Sesuai sangatlah dengan cuaca Malaysia dan negara khatulistiwa?

# Material daripada cotton voile paris yang lembut dan mudah dibentuk

# telinga kita tidak berdengung/bengang atau terasa macam tersumbat??

# mudah digosok dan tidak mudah berkedut / kalau berkedut pun tidak ketara.

# design yg sentiasa up-to-date.

# Limited exclusive. Tak ada reprint. Kalau sold out maka habis teruslah ..menangislah di bucu katil tuu..haha..

Kalau nak …kena cepat cepat book masa preorder tu..???

Tauuu…

**NOTA **

Untuk penjagaan tudung yang awesome ni…
@ Elakkan mencuci dengan menggunakan washing machine secara terus.

Masukkan ke dalam laundry net terlebih dahulu sebelum memasukkannya ke dalam mesin basuh anda
Cucian tangan is highly reccomended..

Tak perlu gonyoh atau berus cukup celup celup..bilas..sidai je?

@ Tidak perlu letak pelembut fabrik.

Nanti lunyai tudung uols tauu..jadi susah nak dibentuk pula

Kain ni dah cukup lembut dah tauu

@ Elakkan mengeringkan tudung cantik ini dengan dryer/mesin pengering

Rosak struktur nanti.. jadi berelectrostatic

Kain ni dah cukup mudah kering dah.

Sidai bawah angin kipas pun dia akan kering

#mirabelle #bawal #bawalviral

#bawallovers
Sebarang pertanyaan atau kalau nak order..

Do contact me..yeaa..
Mirabelle agent

Fid

Whatsapp 0132023394
Atau klik link

CLICKSINI untuk terus whatsapp!

Related Posts with Thumbnails