Cloth diapers @ lampin kain (moden)

Alhamdulillah
Dah 2 tahun lebih kami guna lampin kain ni…
Kami guna = Erika pakai
Hehehe

Pada awalnya…
Ketika orang ramai (hahaha orang lain laa..)
Ramai orang yang tahu pilihan kami adalah lampin kain untuk Erika ..kebanyakkan komennya ..NEGATIF
Kahkahkah

“Awal awal ko rasa seronok ka..lama lama mesti malas!”

” Alaaa kejap je tuu..nanti korang mesti guna juga DD”

“Kalau rajin ok la”

” Ko rajin ke nak cuci?”

Dan macam nacamlah lagi

Namun kami tak patah semangat dengan komen pelik pelik tu..

Nak urusjan CD ni tak susah pun..
Janji kita sistematik dan konsisten…
Macam pakai baju juga la
Pakai cuci..cuci..pakai..
Susah ke senang?
Ke awak pakai baju pajai buang?

Related Posts with Thumbnails