Ok..
Rekod kat sini
Senja 10 oktober 2018
Blend cili. Sekali..
Blender bocor
This is second time
Kali ni dia masuk ke motor sekali

Bukan tu je air bocor tu kena cerek kat sebelah sekali
Blender sah sah la dah boleh humban kat recycle center
Cerek pun kiok sekali haha
Blender tu dah 7 ke 8 tahun. Nanti la cari…
Nin diaa

‘Blender’ apa paling bagus?

2011-2018
Tak sampai 10 tahun
Tapi gutu ka kot hayat blender

Cerek tu dah nak 3 tahun. Beli dia 2 hari sebelum Erika lahir
Maka jahanam sudah cerek dan blender

Laju laju rujuk Lazada
Hhmm
Kalau beli kat Lazada.. Minggu depan la baru ada blender dan baru boleh masak air haha

Husband pula balik lambat
Kuang kuang kuangg

Beliau balik.. Bagi tau beliau..
Kami pi la Aeon Big
Pilih pilih bawa nak pi test..
Sekali depa promote hat lain
Haha
So.. Tinggalkan yang dah pilih… Ambil yang depa promote

Ok
Dah ada yang baru..
Kita tengok lama mana pula kali ni..
Hahaha

Rrr

Related Posts with Thumbnails