adakah barang berjenama wajib mahal??dan adakah barangan mahal itu berjenama??

hahahahahahahahaa

saya jenis pakai barang murah tanpa jenama maka saya memang tak reti tapi

adalah dengan ini saya maklumkan bahawasanya…cheewaaaahhhh

barang berkualiti tak wajib berjenama dan tak wajib mahal..

Tapi adakah????

ada ke????

Kalau Video Camera aka camcorder…ADA!

cheap but high quality!

huduh rupa paras tapi performance mantap

kalau camcorder laaaaa

OK

kembali ke cerita

adakah yang mahal itu berkualiti dan hebat?

tudung pula

kalau tudung kita beli jenama terkenal akan harga mahal sebab kita beli JENAMA hahaha

kalau kita dapat beli raw material aka kain..dan jahit sendiri akan jadi murah…

tukang jahit pula..kome jangan berangan le tukang jahit tudung jenama popular semua ada sijil..hahahhahahaaa..memang ada tapi tak semua yaaaa..i tau la sebab ada orang pernah offer i jahit tudung berjenama..hahahhahahahaaa

ada juga tukang jahit yang base on pengalaman…plus minus…sama saja cuma dia dibayar lebih sebab nanti tudung tu akan dijual lebih harga daripada sepatutnya

saya ada satu tudung murah..saya beli di pasaran..harga RM30

kain panas…jahitan ala kadar macam saya jahit juga..tapi kalau saya pergi kedai kain bawa tudung tu kain tudung tu semeter hanyalah RM11…kihkihkih…

maka lebih berkualiti dan mahallah tudung senget jahitan saya..walau senget kubangga gilaaaaaa..lagi pun kos tukang jahit lebih mahal ikut rate perhour seorang jurutera..huwahuwa..jebon!

Bag

saya telah ditegur oleh beberapa orang rakan dan kenalan..

“beli bag kat mana?”

saya sengeh

huwahuwa

beg senget aku ni nampak macam beli ka???

mereka kata tengok macam biasa saja tak senget pun

ohh hanya tukang jahitnya yang tau kahkahkah tang mana senget

depa kata depa beli mahal…saya buat sendiri?untungnya saya…..

bangga bangga…

kembang hidung!

oklah stop nak kerja..saya tengah nak hilangkan mengantuk ni

apasal entah pepagi dah ngantuk….

Related Posts with Thumbnails